10 כללים שיעזרו לכם לנהל נכון את השיווק בפייסבוק

אתם כותבים פוסטים, מפעילים קידום ממומן, מקבלים לייקים אבל לא רואים שיפור במחזור המכירות של המותג שלכם. קבלו את עשרת הכללים שיעזרו לכם לנהל ביעילות את הקמפיין שלכם ולהגיע ליעדים שהצבתם.   1.בנו אסטרטגיית תוכן המפתח לקמפיין מוצלח היא אסטרטגיה. פייסבוק הוא בראש ובראשונה כלי ליצירת שיח עם צרכנים פוטנציאליים. ללא אסטרטגיה, אתם פשוט תלכו…

Details

לא מבינים את מנהלי השיווק הדיגיטלי שלכם? קבלו את התרגומון

שפתם של מנהלי השיווק הדיגיטלי מורכבת מהמון מושגים באנגלית וקיצורים. הם מבינים את עצמם בינם לבין עצמם, אבל לעיתים הלקוח הולך לאיבוד בין המספרים והנתונים. אז הנה התרגומון המלא שיעשה לכם סדר ויעזור לכם להבין טוב יותר את דוחות המדיה הדיגיטלית. 1.SEO השם המלא: Search Engine Optimization ובעברית: אופטימיזצית מנועי החיפוש למה זה משמש? בעולם…

Details

בעלי עסקים – קבלו מאיתנו מתנה לכבוד יום העצמאות

הקאבר בפייסבוק מאפשר לנו לגלות יצירתיות, להעלות מבצעים, מידע שאנחנו רוצים להבליט וכמובן גם לברך את הגולשים ואת הלקוחות שלנו שנמצאים בפייסבוק בברכת החג. לכבוד יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל, החלטנו להעניק לכם במתנה 5 אופציות לקאברים לשימושכם החופשי! הכנסנו הומור, תיבלנו בפטריוטיות עם קריאטיב מדליק ומלא הומור והנה התוצאה לפניכם. תהנו 🙂 מזל…

Details

טיפים מעולים לבניית עמוד נחיתה מנצח

עמוד נחיתה – מזה בכלל? עמוד נחיתה הוא האמצעי השיווקי הראשון אשר אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי, מה שהופך אותו לבסיסו של כל קמפיין פרסומי כמעט. תפקידו להניע את הצרכן להוציא לפועל פעולה כלשהי אותה המשווק רוצה שיעשה, כשהדגש כאן הוא על פעולה אחת בלבד! (במקרים מסוימים אולי פעולה ראשית ופעולה משנית אך לא מעבר לכך). קיימות…

Details

10 אפליקציות ואתרים לעריכת תמונות וסרטונים שאת/ה חייב/ת להכיר!

הדגש ברשת הוא על תוכן ויזואלי שכמובן חייב לבלוט להיראות טוב ולעניין. כל בעל עסק שמשתמש ברשת יודע שתמונה טובה של המוצר תעשה את ההבדל בין רכישה למעבר למוצר הבא. זה לא משנה אם את/ה בעל מוצר או מקדמ/ת מותג, כדי לתקשר את המסר שלך לאנשים, חובה שהתכנים יהיו מעוצבים ומושכים את העין. הנה 10…

Details

5 טיפים מעולים לשידרוג חשבון הפינטרסט העסקי שלך

כשאתם מחפשים מתכון, רוצים לרכוש חולצה, למצוא מידע אודות אירוע מסויים, כמה פעמים ביום יוצא לכם לפתוח את גוגל ולחפש? כמה מתוך החיפושים שלכם הם ויזואליים? כנראה שרובכם עושים זאת די הרבה ואפילו כמה פעמים ביום. בדיוק מתוך ההבנה שלאור שהשימוש התדיר ברשתות החברתיות הפך הדגש על תוכן ויזואלי חלק לבלתי נפרד מההתנהלות היום-יומית שלנו…

Details

טיפים מנצחים לניהול חשבון עסקי באינסטגרם:

אינסטגרם – לעדכן, לתייג, לפרסם ולהניע לפעולה האינסטגרם היא פלטפורמה חשובה ביותר לעסקים שרוצים לקדם את עצמם ולהגיע לקהלי יעד חדשים. היא אמנם מתנהלת עצמאית אך שייכת לפייסבוק, ובזכות קשר זה מהווה אפיק שיווק חשוב מתמיד. לניהול העמוד העסקי באינסטגרם יתרונות רבים – זוהי דרך טובה להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת ולחשוף צדדים נוספים בתדמית המותג.…

Details

איך להשתמש ב-whatsapp לטובת העסק שלך!

whatsupp היא רשת חברתית שהושקה ב2009 כתחליף חינמי לשליחת הודעות וביצוע שיחות טלפוניות. מאז נקנתה על ידי פייסבוק ב- 2014 נוספו לה פיצ'רים נוספים וחשובים. האפליקציה הפכה במהירות לנפוצה בעולם וקשה כיום למצוא בישראל אנשים שלא עושים בה שימוש. וואטסאפ מאפשרת לעסק להגיע אל לקוחותיו באופן מהיר ובלתי אמצעי וכל זה לרוב בעלות אפסית. אז…

Details

איך לצלם ולהעלות תמונת 360 לפייסבוק ולגוגל בקלות

יש לכם עסק שמצטלם היטב? בין אם אתם מעצבי אופנה, בעלי חנויות,  משתלה וכו'… השימוש בויז'ואל יכול להביא להגדלת הנראות לעסק ולשתף את התמונה שיצרתם באתר שלכם וברשתות החברתיות. תמונת 360 מאפשרת לך לראות את התמונה מכל זווית, כולל מלמעלה, מלמטה, מאחור ולידך. פייסבוק פתחה את הפיצ'ר המאפשר להעלות תמונות שצולמו ב-360 מעלות לכלל המשתמשים,…

Details

איך תשתמשו בפייסבוק ליצור קשר עם הלקוחות שלכם בזמן אמת

כולנו רוצים להגיע ללקוחות שלנו ולשווק ולמכור בזמן אמת. פייסבוק פותחת את האופציה לתקשר עם הלקוחות שלנו בזמן אמת, באמצעות אפילקציית המסג'ר. אז איך עושים את זה בצורה היעילה והטובה ביותר, קראו בפוסט שלפניכם: המסנג'ר מהווה ערוץ תקשורת נוסף מול הלקוחות, למעשה מאפשר להיות נגיש יותר וליצור קשרים אישיים עם הלקוחות. כאשר לקוח מקיש על…

Details