
נכון שהייתם מתים לדעת מה אומרים על העסק שלכם ברחבי הרשת? הייתם שמחים להיות במקום שבו בדיוק חיפשו שירות כמו שלכם.
מתי חיפשו את השירות שלכם ובאיזה מקום…
אז זהו שזה אפשרי, קוראים לזה ניטור שיחות ברשת – אנו במשרד מציעים את השירות הזה בשנים האחרונות.
מה זה אומר ניטור שיחות בעצם?
ניטור שיחות הוא האפשרות לעקוב ולהשתלב בתוכן שמועלה ברשת בפומבי על ידי הגולשים – בקבוצות פייסבוק, בתגובות לכתבות, בפורומים (שעוד נותרו פעילים).
מה שטוב למותגים ולחברות, טוב גם לכם, עסקים קטנים ובינונים, מדוע?
חברות ומותגים מעוניינים לדעת בכל רגע נתון מה חושב עליהם קהל היעד, כאשר החברות מעוניינות להחדיר מוצרים חדשים לשוק, הם ישתמשו בניטור בכדי לזהות את הלך הרוח לגבי המוצרים החדשים
איך הקהל מגיב, אם הוא אוהב את המוצרים ואם לא,מה הוא לא אוהב. מניטור השיחות ינתחו החברות את הנתונים הדרושים להם בכדי להצליח בהחדרת המוצרים לשוק.
כמו כן יכולות החברות להשתמש בכלי הניטור בכדי לזהות משברים הפורצים ברשת ולטפל בהם בזמן אמת.ניטור שיחות גם במגזר הציבורי
גם במגזר הציבורי משתמשים בניטור שיחות בכדי להבין מה התדמית של אותו מוסד בעיני הציבור ומה עוד ניתן לשפר.
אפילו בתי חולים משתמשים בשירות זה, בכדי לנתח את השיחות וללמוד מהם מה ניתן לשפר באופן תדמיתי ושירותי.
וכמובן פוליטיקאים ומתמודדים בפוליטיקה המקומית והארצית. עכשיו שאנו נמצאים בתחילתה של מערכת בחירות, לקראת הבחירות לכנסת ולראשות הממשלה.
כך למשל גנץ המעוניין להשתלב בפוליטיקה הארצית ומתמודד בפעם הראשונה, יעשה שימוש בניטור שיחות על מנת להבין מה הלך הרוח של הציבור כלפי מועמדתו ,מניתוח השיחות
יוכלו גנץ ואנשיו ללמוד מה המהלך האסטרטגי הבא שלהם.
ניטור שיחות כיצד?
ניתן לנטר שיחות ברשת באופן עצמאי על ידי חיפוש מילים הקשורות לעסק שלנו בקבוצות פייסבוק בהם אנחנו פעילים וכן לנטר שיחות באמצעות מערכות לניטור שיחות ברשת כגון באזילה וויגו הישראליות או חברות בינלאומיות המציעות
חבילות שונות לניטור שיחות ואפילו שירות חינמי כגון mention וכו'…
במפגשי ייעוץ שיווק אסטרטגי המקיימת בת אל שגב, בעלת המשרד עם לקוחותינו, מלמדת אותם בת אל כיצד לנטר שיחות בקבוצות רלוונטיות לעסק המקומי שלהם בקהילות, כיצד לנטר את השיחות וללמוד ולנתח מהשיחות מה הלקוחות הפוטנציאלים שלהם מבקשים וכיצד לתת להם את מה שהם מבקשים ומכאן לייצר עסק מקומי/מותג מצליח. וכן כיצד ניתן להשתלב בשיחות ברשת העוסקות בשירות/מוצר אותם מוכרים לקוחות אלו.
הנה סיפור קטן: ממש לפני כמה ימים התנהל דיון ער עד מאוד באחת הקבוצות במושבה גדרה בה מתגוררת בת אל . מישהי שאלה לאיזה קופת חולים ממליצים לה להצטרף והתחיל דיון ערני וסוער.
יומיים אחר כך נחתה בתיבת ההודעות שלה, הודעה אישית ממישהי מאחת הקופות שמזמינה אותה להצטרף אליה, ההודעה הזאת נשלחה אליה בעקבות התגובה שלה בקבוצה, כלומר נעשה ניטור מקצועי ומיד אחרי מענה מדויק.
מעוניינים לשלב את השירות בשיווק העסק שלכם? דברו איתנו