10 כללים שיעזרו לכם לנהל נכון את השיווק בפייסבוק

אתם כותבים פוסטים, מפעילים קידום ממומן, מקבלים לייקים אבל לא רואים שיפור במחזור המכירות של המותג שלכם. קבלו את עשרת הכללים שיעזרו לכם לנהל ביעילות את הקמפיין שלכם ולהגיע ליעדים שהצבתם.   1.בנו אסטרטגיית תוכן המפתח לקמפיין מוצלח היא אסטרטגיה. פייסבוק הוא בראש ובראשונה כלי ליצירת שיח עם צרכנים פוטנציאליים. ללא אסטרטגיה, אתם פשוט תלכו…

Details

טיפים מעולים לבניית עמוד נחיתה מנצח

עמוד נחיתה – מזה בכלל? עמוד נחיתה הוא האמצעי השיווקי הראשון אשר אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי, מה שהופך אותו לבסיסו של כל קמפיין פרסומי כמעט. תפקידו להניע את הצרכן להוציא לפועל פעולה כלשהי אותה המשווק רוצה שיעשה, כשהדגש כאן הוא על פעולה אחת בלבד! (במקרים מסוימים אולי פעולה ראשית ופעולה משנית אך לא מעבר לכך). קיימות…

Details

10 אפליקציות ואתרים לעריכת תמונות וסרטונים שאת/ה חייב/ת להכיר!

הדגש ברשת הוא על תוכן ויזואלי שכמובן חייב לבלוט להיראות טוב ולעניין. כל בעל עסק שמשתמש ברשת יודע שתמונה טובה של המוצר תעשה את ההבדל בין רכישה למעבר למוצר הבא. זה לא משנה אם את/ה בעל מוצר או מקדמ/ת מותג, כדי לתקשר את המסר שלך לאנשים, חובה שהתכנים יהיו מעוצבים ומושכים את העין. הנה 10…

Details

5 טיפים מעולים לשידרוג חשבון הפינטרסט העסקי שלך

כשאתם מחפשים מתכון, רוצים לרכוש חולצה, למצוא מידע אודות אירוע מסויים, כמה פעמים ביום יוצא לכם לפתוח את גוגל ולחפש? כמה מתוך החיפושים שלכם הם ויזואליים? כנראה שרובכם עושים זאת די הרבה ואפילו כמה פעמים ביום. בדיוק מתוך ההבנה שלאור שהשימוש התדיר ברשתות החברתיות הפך הדגש על תוכן ויזואלי חלק לבלתי נפרד מההתנהלות היום-יומית שלנו…

Details

איך תשתמשו בפייסבוק ליצור קשר עם הלקוחות שלכם בזמן אמת

כולנו רוצים להגיע ללקוחות שלנו ולשווק ולמכור בזמן אמת. פייסבוק פותחת את האופציה לתקשר עם הלקוחות שלנו בזמן אמת, באמצעות אפילקציית המסג'ר. אז איך עושים את זה בצורה היעילה והטובה ביותר, קראו בפוסט שלפניכם: המסנג'ר מהווה ערוץ תקשורת נוסף מול הלקוחות, למעשה מאפשר להיות נגיש יותר וליצור קשרים אישיים עם הלקוחות. כאשר לקוח מקיש על…

Details

ביישנים בואו לרדיו!

ריאיון ברדיו או בטלוויזיה הוא בעצם שיחה שלה יש מאזינים או צופים ריאיון הוא אחד הדרכים האפקטיביות להעביר את המסר שלכם דרך אמצעי התקשורת. מרשל מקלוהן אחד מחוקרי התקשורת הידועים בתחום, תבע את המשפט 'המדיום הוא המסר' שמשמעותו בכל מדיום יועבר המסר בצורה אחרת.  המדיום הטכנולוגי ולא התוכן הוא שקובע את ההשפעה. הכוונה היא שהמסר…

Details

יחסי ציבור ירוקים

בת אל שגב: "את משרד יחסי הציבור שגב מדיה הקמתי מתוך אהבה לתחום האקולוגי הירוק ולאחר מספר שנים של ניסיון מקצועי בהם עסקתי בדברור וקידום גופים, ועסקים שמקדמים את האג'נדה הירוקה. גיבשתי לי כמטרה בראש ובראשונה לתת מענה לעסקים המתמחים באיכות הסביבה ובמוצרים ידידותיים לסביבה". ירוק היום זאת לא מילה גסה, אלא בדיוק להפך- חלה מהפכה בדפוסי החשיבה…

Details

הוזמנתם לריאיון בטלוויזיה, מזל טוב!

המיזם, תוכנית טלוויזיה חדשה המסייעת ליזמים להגשים חלומות, עלתה לאחרונה לאוויר. אז לטובת היזמים ולמענכם בעלי העסקים, ריכזנו כמה טיפים שווים שיסייעו לכם לצלוח את ההופעה הטלוויזיונית בהצלחה! כיצד תנצלו את זמן המסך המועט שעומד לרשותכם בריאיון בטלוויזיה כדי ליצור השפעה הוזמנתם לריאיון טלוויזיוני, אז קודם כל מזל טוב. ריאיון בתוכנית טלוויזיה המתאימה בקונספט לעיסוקכם…

Details