מיתוג

מה מספר עליכם הלוגו שלכם? אילו ערכים הוא משדר ללקוחות שלכם – אמינות, איכות,

אחריות חברתית? איזה מסר מעבירה השפה הויז'ואלית באתר האינטרנט שלכם? – חדשנות, שירותיות, ואולי פנייה לבני נוער או לגיל השלישי?

שם עסק, לוגו, סלוגן ושפה עיצובית, הם חלק חשוב בתקשורת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם – ולמעשה, הם ההבטחה שלכם לצרכן. מיתוג נכון הוא מיתוג שבו הרעיון, המוצר או השירות שאתם מציעים הופך להיות מזוהה על ידי יותר ויותר אנשים עם הלוגו שלכם, ומעורר בהם חוויה חיובית שיש בה הזדהות. בשילוב עם המסרים השיווקיים הנכונים, יוצר מעורבות צרכנים ומניע לפעולה. 

מי זקוק למיתוג? 
כל מותג עסק או מוצר שרוצים לומר לצרכנים שלהם – תשתמשו בי!
מיתוג הוא כלי אסטרטגי חשוב בשוק תחרותי, מכיוון שהוא מאפשר לכם ליצור בידול אל מול המתחרים שלכם ולבלוט בקרב קהל היעד שלכם בעולם עמוס מידע.
חברה שמעוניינת להשיק מוצר או שירות חדש, להרחיב את קטגוריית המוצרים שבהם היא עוסקת או לקדם מוצרים קיימים באמצעות האינטרנט, העיתונות, נקודת המכירה או הטלוויזיה. 

קריאטיב – זה כל הסיפור
מה זה? קריאטיב הוא תרגום המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות לסיפור שאפשר וכיף לקרוא אותו. וכמו בסיפור, יש מאחוריו רעיון, תוכן, וויז'ואל. הקריאטיב הוא החלק היצירתי בתהליך של בניית מותג, קמפיין קידום מוצר או שירות. 

איך עושים את זה?
בעקבות הביקוש הרב, אנחנו שמחים להציע לכם שירות חדש ומשלים לתקשורת עם הלקוחות שלכם. שירות המיתוג שלנו כולל את כל שלבי הפיתוח דרך הגדרת הצורך, המסר והערך הייחודי ללקוח, שם (מותג/ מוצר/שירות) ,קריאטיב , ניסוח ההבטחה לצרכנים בצורת סלוגן וכמובן שפה עיצובית הכוללת לוגו וארגז כלים לשימוש בכל פלטפורמה תקשורתית: דפוס ואינטרנט. 

קופירייטינג וכתיבה שיווקית
מה זה? קופירייטינג היא כתיבה שיווקית ייחודית שמטרתה לשבור את השפה המקצועית של התחום בו עוסקת החברה שלכם , ולתרגם אותה לשפה שהצרכן מבין ויכול להתחבר אליה בקלות. הטקסטים שאתם מעבירים ללקוחות שלכם על גבי דפי האינטרנט או בברושורים, משקפים את ערכי המותג שלכם ובאים לידי ביטוי גם כאן.

מדוע יש צורך בקופירייטינג?
קוהרנטיות – אחידות במסרים בין כל ערוצי התקשרות שלכם היא חשובה מאוד. לא רק כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות, אלא גם כדי לבנות איתם מערכת יחסים של אמון לאורך זמן. קופירייטינג אפקטיבי ומשכנע הוא כזה שמדבר עם הצרכנים בשפת המותג, ובגובה העיניים תוך הקשבה לצורכיהם ונותן להם מענה. הקופירייטינג הוא איש המכירות שלכם באינטרנט.

מתי עושים שימוש בקופירייטינג?
בכל פעם שרוצים להעביר מסר לצרכנים: כשמעלים קמפיין חדש לאינטרנט עם מוצר או שירות חדש, כשמקיימים מכירה מיוחדת או עורכים אירוע, כאשר מפיקים ברושור ואפילו הוראות שימוש לאריזה!

 איך עושים את זה?
שואלים "למה?" הקופירייטר שלנו הוא זה שישאל וגם יענה על השאלה. למה זה טוב? למה צריך את המוצר הזה? למה חשוב לכם להעביר אותו ללקוחות? וכל זאת כדי שהמסר שלכם ינוסח בצורה הנכונה ביותר ויועבר בצורה מדויקת לקהל היעד שלכם.

 אז מה המותג שלכם אומר עליכם?