המדריך לתצוגת הטיים ליין לעמוד הפייסבוק

החל מיום 29.2.2012 פייסבוק חשפה בפנינו את התצוגה החדשה בעמודים, התצוגה החדשה של פייסבוק, מבוססת על הTIME LINE שנחשף כבר קודם לכן.

להלן מספר דברים חשובים שכדאי לכם לשים לב אליהם בבואכם לפתוח עמוד פיסבוק ולנהלו כפי שמופיעים בתצוגת העמודים על פי המדריך שהוציאה פייסבוק:

  • עמודים יכולים ליצור קשר עם האוהדים בצורה מהירה ואישית יותר- עד כה לא ניתנה האופציה לתקשר עם עמודים כפי שמתקשרים ביניהם אנשים. מעכשיו מופיעה תיבת מסרים בעמודים, האוהדים בעמוד יכולים לשלוח הודעה אישית למנהלי העמוד ואלה יכולים להשיב לזה. ההודעות ישלחו בהתאם להגדרות שתבחרו. ניתן גם לבטל את הפיצ'ר
  •  תמונת קאבר לעמוד. התמונה העליונה היא הדבר הראשון שאנשים יראו כאשר הם יכנסו לעמוד שלכם ולכן שימרו על יצירתיות, אל תהיו בנאלים, זה המקום לנסות לחדש ולמשוך את העין  באמצעות ויז'ואל וקריאטיב שידברו אל קהל היעד שלהם.
    מידות הקאבר: 851X315 .להלן התצוגה החדשה של העמוד של משרדנו:

תצוגה מקדימה של העמוד שלנו - עשו שימוש יצירתי בקאור העמוד

 

 

 

 

 

 

 

  • פוסטים אחרונים שכתבו גולשים בעמוד – תוכלו לראות את הסטטוסים האחרונים שכתבו אוהדים בעמוד בריבוע שיוצג בצד. יש באפשרותכם גם להגדיל את הפוסטים שכתבו הגולשים, כך שיזכו לחשיפה בעמוד.
  •  תמונת פרופיל של העמוד משתנה והופכת להיות מרובעת בדיוק כפי שמופיעה כיום בתצוגת ציר הזמן (TIME LINE) בפרופילים, זאת התמונה שיראו הגולשים בעמוד כאשר תגיבו בעמוד, בפרסומים הממומנים בפייסבוק  ובניוזפיד. לכן מומלץ שתבחרו תמונה שתייצג את המותג למשל  הלוגו. מידות התמונה:180X180
    עדכון: המידות השתנו – פייסבוק הגדילו לאחרונה את תמונת הפרופיל וכעת המידות הן: 160X160 
  • המיקום של האפליקציות בראש העמוד – כאשר בתצוגה בסרגל העליון ניתן להציג למעלה בכל פעם 4 אפליקציות מקבלות חשיפה ואת השאר ניתן לראות בלחיצה על חצי הריבוע. סה"כ ניתן להכניס 12 אפליקציות.

כפי שמופיע בצילום מסך להלן:

תצוגת הטאבים בעמוד - ניתן להציג רק 4 בראש העמוד בכל פעם

 

 

 

 

 

כמו כן אפשר להחליף את התמונות המייצגות את האפליקציות כאשר המידות הן: 74×111 אתם יכולים לשלוט על זה ולהחליט אילו אפליקציות יופיעו בתצוגה. לחיצה על האפליקציה תפתח אותה בתצוגה רחבה יותר מכפי שהוצגה עד כה.  כך למשל נראית אפליקציית הצור קשר בעמוד של משרדנו:

אפליקצית צור קשר שלנו בעמוד הפייסבוק- שגב מדיה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • נעיצה של פוסטים חשובים לעמוד שלכם – באפשרותכם לנעוץ פוסטים שחשובים לעמוד למשך זמן של עד 7 ימים. כמו כן ניתן להגדיל את התצוגה של תמונות, לינקים וסרטי וידאו כדי להגדיל את המעורבות של קהל היעד בעמוד, לשנות את המיקום של התמונה, לקדם אותה ועוד. שימו לב לאפשרויות כך זה נראה בצילום מסך שעשינו לפוסט:

אפשרות לנעוץ פוסט ל-7 ימים, לשנות את המיקום של התמונה או להדגיש בגדול לרוחב העמוד- שגב מדיה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ניתן להסתיר פוסטים וסיפורים קודמים  שפורסמו בעבר– שאתם לא רוצים שיהיו חשופים בעמוד
  • אודות העמוד – שימו לב שתצוגת האודות השתנתה, דאגו להתאים את הכתוב כך שיוצג נכון בעמוד שלכם, אתם יכולים לכתוב רק 2 שורות קצרות.
  • ניתן לקבוע ציוני דרך חשובים לעמוד – למשל אם הגעתם למספר אוהדים מסוים בעמוד או גיוס לקוח חדש למשרדכם, פתיחת חנות חדשה, הצגת מנה חדשה במסעדה וכו'. זאת באמצעות עיצוב תמונה על הגדלים: 843X403 פיקסלים.
  • עידוד מעורבות בעמוד – האוהדים שלכם בעמוד יוכלו לראות מי מהחברים שלהם אוהד אף הוא את העמוד שלכם וכן את פעילות החברים שלכם בעמוד.
  •  פאנל הניהול של העמוד מופיעה בראש התצוגה –  מאפשר לכם לראות מי הגיב לכם בעמוד,  לראות נוטיפיקציות (עדכונים) חדשים, להבין כמה אנשים צפו בכל פוסט, לראות הודעות שמתקבלות באופן אישי מאחורי הקלעים של העמוד וכו'. כך נראית תצוגת פנאל הניהול:


כך נראה פאנל הניהול - שגב מדיה מדריך לבנייה וניהול עמוד פייסבוק

  • אפשרות לראות אילו עמודים מעניינים את העמוד העסקי שלכם – אם אתם בתור מנהלי העמוד לחצתם על עמודים נוספים שאתם מנהלים או  עמודים שיש לכם עניין בהם, מעתה ניתן יהיה לראות בתצוגה את רשימת העמודים שהעמוד שלכם אוהד.

לקריאת המדריך באנגלית במלואו:

http://ads.ak.facebook.com/ads/FacebookAds/Pages_Overview.pdf

מאמרים נוספים