מהו קידום ממומן ולמה הוא נחוץ?

קידום ממומן הוא אחד מכלי הפרסום היעילים והמשתלמים שיש לנו כיום, הוא יעיל עבור חברות קטנות ובינוניות ואפקטיבי באותה מידה גם עבור חברות גדולות.קידום ממומן מאפשר לכל חברה להיחשף ללקוחות חדשים, להרחיב את המודעות למותג ולייצר לידים והכנסות. במסגרת הקידום הממומן אנחנו משלמים על פי שיטות השונות – פר קליקים, פר לייקים,  מעורבות, המרות וכו'

בואו נדבר קצת על קידום ממומן בפייסבוק. מה זה קידום ממומן בפייסבוק?

בפייסבוק תוכלו לקדם את העסק שלכם בשתי דרכים: באמצעות קידום אורגני ו/או באמצעות קידום ממומן. קידום אורגני הוא העלאת תכנים לעמוד העסקי שלכם, בתקווה שהם יזכו לשיתופים ולייקים וכך יגרמו לגולשים רבים לעקוב אחריכם ולהתעדכן בתכנים שאתם מעלים. הקידום האורגני לבדו ״לא עושה את העבודה״. במידה ואתם מעוניינים להגדיל את החשיפה לפוסטים שלכם ולהגיע לקהלים חדשים, תצטרכו להתחיל לקדם את התכנים שלכם בתשלום.

באמצעות קידום ממומן בפייסבוק, תוכלו לקדם בתשלום פוסטים מהעמוד העסקי שלכם,  או ליצור קמפיין פרסום דרך הביזנס מנג'ר של פייסבוק.

שטח הפרסום הוא הנדל"ן שלכם: המודעות שלכם יכולות להתפרסם כמודעות צד המופיעות בפייסבוק רק דרך המחשב, מודעות בניוזפיד של הגולשים, בניוזפיד של המכשירים הניידים, בסטורי בפייסבוק או באינסטגרם, באתרים ובאפליקציות שלפייסבוק יש שותפות איתם מחוץ לפייסבוק.

כמו בכל מקצוע, גם ניהול קמפיין ממומן דורש ידע ומיומנות – כולל חוקים של חברת מטא שחשוב להכיר כדי להבטיח את הצלחתו. לקדם פוסט בעמוד זה לא להקים ולנהל קמפיין, חשוב להבין את ההבדל.

 

 

כאשר ניגשים להקמה של קמפיין ממומן, יש לשים לב למספר דברים מאוד משמעותיים:

  • היכרות טכנית – היכולת להקים את החשבון, להקים את הקמפיין ולהגדיר אותו בצורה נכונה, כולל פילוח קהלים, חיבור קוד פיקסל למעקב ויצירת רימרקטינג, כמו כן חשוב לדעת לייצר אופטימזציה לקמפיין לקבלת תוצאות אופטימליות.
  • הבנת החוקים של פייסבוק – לחברת מטא ולרשת פייסבוק יש חוקים שמוכרחים להכיר, על מנת לדעת ממה להימנע כדי שהמודעה, הקמפיין או אפילו החשבון לא יפסלו.
  • יכולת לבצע רימרקיטינג – חשוב לדעת איך לבצע רימרקטינג בצורה נכונה על מנת להגיע לקהל הכי מדויק עבור השירות או המוצר שאתם מציעים ובכך להגדיל את הסיכויים לרכישות.
  • עלות נמוכה לקליק – כאשר המודעה והקופי שהכנתם לה הם טובים, הם מייצרים הקלקות רבות וכך העלות עבור הקלקה יורדת ואתם משלמים פחות.
  • נראות מקצועית –  בעלי העסקים משלמים על כל הקלקה ולכן חשוב לייצר מודעות אטרקטיביות שיניעו לפעולה וכן לעצב את מודעות הקמפיין בצורה מקצועית ומשכנעת שתניע לפעולה. מודעה כזו תגרום לגולשים להיכנס לעמוד נחיתה./ ולהשאיר פניה.
  • אופטימיזציה – לאחר מספר ימים, אנו מתחילים לצבור נתונים סטטיסטיים על התנהגות הגולשים וכאן נכנס שלב האופטימיזציה. במסגרת התהליך הזה, צריך להבין האם הקמפיין מניב את התוצאות הרצויות או שמא יש לערוך מקצה שיפורים.

קידום ממומן הוא דרך מעולה לשווק את העסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות. עם זאת חשוב לזכור שכאשר אתם מעוניינים להקים קמפיין ממומן ואפקטיבי עבור העסק שלכם, הדבר הכי נכון הוא פשוט לפנות לבעל מקצוע, שיחסוך לכם זמן ויתרום רבות להצלחתו,

אנחנו בשגב מדיה נשמח לעזור, דברו איתנו 🙂

 

מאמרים נוספים