קידום ממומן איך זה יכול לעזור בקידום העסק שלך?!

קידום ממומן הוא אחד מכלי הפרסום היעילים והמשתלמים שיש לנו כיום, הוא יעיל עבור חברות קטנות ובינוניות ואפקטיבי באותה מידה גם עבור חברות גדולות.

קידום ממומן מאפשר לכל חברה להיחשף ללקוחות חדשים, להרחיב את המודעות למותג ולייצר לידים והכנסות. במסגרת הקידום הממומן אנחנו משלמים על פי שיטות השונות – פר קליקים, פר לייקים,  מעורבות, המרות וכו'.

אז מה זה קידום ממומן בפייסבוק?

בפייסבוק תוכלו לקדם את העסק שלכם בשתי דרכים: באמצעות קידום אורגני ו/או באמצעות קידום ממומן. 

פייסבוק מאפשרת לכל אחד להעלות תכנים לעמוד העסקי, ללא כל תמורה. אתם מעלים תכנים בתקווה שהם יזכו לשיתופים ולייקים וכך יגרמו לגולשים רבים לעקוב אחריכם ולהתעדכן בתכנים שאתם מעלים.
אבל חשוב לדעת: פעמים רבות, הקידום האורגני לבדו ״לא עושה את העבודה״. אחוזי החשיפה האורגנית נמוכים יחסית.

כך שבמידה ואתם מעוניינים להגדיל את החשיפה לפוסטים שלכם ולהגיע לקהלים חדשים, תצטרכו להתחיל לקדם את התכנים שלכם בתשלום.
תוכלו לקדם בתשלום פוסטים מהעמוד העסקי שלכם,  אבל אנחנו כמובן ממליצים ליצור קמפיין פרסום דרך הביזנס מנג'ר של פייסבוק.

שטח הפרסום הוא הנדל"ן שלכם: המודעות שלכם יכולות להתפרסם כמודעות צד המופיעות בפייסבוק רק דרך המחשב, מודעות בניוזפיד של הגולשים, בניוזפיד של המכשירים הניידים, בסטורי בפייסבוק או באינסטגרם, באתרים ובאפליקציות שלפייסבוק יש שותפות איתם מחוץ לפייסבוק.

כמו בכל מקצוע, גם ניהול קמפיין ממומן דורש ידע ומיומנות – דורש בניית אסטרטגיה שיווקית מהודקת, הבנה בחוקים של חברת מטא שחשוב להכיר כדי להבטיח את הצלחתו. לקדם פוסט בעמוד זה לא להקים ולנהל קמפיין וחשוב שתבינו את ההבדל.


 רוצים להקים קמפיין ממומן? הנה כמה דברים שאתם חייבים לשים לב אליהם:

  • היכרות טכנית – היכולת להקים את החשבון, להקים את הקמפיין ולהגדיר אותו בצורה נכונה, כולל פילוח קהלים, חיבור קוד פיקסל למעקב ויצירת רימרקטינג, כמו כן חשוב לדעת לייצר אופטימזציה לקמפיין לקבלת תוצאות אופטימליות.
  • הבנת החוקים של פייסבוק – לחברת מטא ולרשת פייסבוק יש חוקים שמוכרחים להכיר, על מנת לדעת ממה להימנע כדי שהמודעה, הקמפיין או אפילו החשבון לא יפסלו.
  • יכולת לבצע רימרקיטינג – חשוב לדעת איך לבצע רימרקטינג בצורה נכונה על מנת להגיע לקהל הכי מדויק עבור השירות או המוצר שאתם מציעים ובכך להגדיל את הסיכויים לרכישות.
  • עלות נמוכה לקליק – כאשר המודעה והקופי שהכנתם לה הם טובים, הם מייצרים הקלקות רבות וכך העלות עבור הקלקה יורדת ואתם משלמים פחות.
  • נראות מקצועית –  בעלי העסקים משלמים על כל הקלקה ולכן חשוב לייצר מודעות אטרקטיביות שיניעו לפעולה וכן לעצב את מודעות הקמפיין בצורה מקצועית ומשכנעת שתניע לפעולה. מודעה כזו תגרום לגולשים להיכנס לעמוד נחיתה./ ולהשאיר פניה.
  • אופטימיזציה – לאחר מספר ימים, אנו מתחילים לצבור נתונים סטטיסטיים על התנהגות הגולשים וכאן נכנס שלב האופטימיזציה. במסגרת התהליך הזה, צריך להבין האם הקמפיין מניב את התוצאות הרצויות או שמא יש לערוך מקצה שיפורים.

לפני כחודשיים פנה אלינו רופא מומחה שתחום עיסוקו הוא כירורגיה פלסטית ואסטיתית. הוא יצא לדרך עצמאית עם קליניקות משלו ומעוניין לקבל כמות לידים נכבדת בכדי למלא את הקליניקה. כשהלקוח פנה אלינו הוא חשב שהדרך להגיע ללידים הוא לנהל אורגנית את עמוד האינסטגרם והפייסבוק שלו. הסברנו על ההבדל בין קידום אורגני – תהליך שלוקח זמן ולאו דווקא מייצר את כמות הלידים שהוא צריך – כבר אתמול.

המלצנו לו לחכות קצת עם הקידום האורגני וכן להתחיל קמפיין פרסום בפייסבוק, אינסטרגם וגוגל. 
בחנו לעומק את קהלי היעד שלו, ערכנו מחקר שוק, בדקנו מהם ביטוי החיפוש הפופלארים בגוגל, ביצענו הערכה תקציבית למספר הלידים שהלקוח ביקש, עברנו על אתר הבית של הרופא, ייצרנו עבורו עמוד נחיתה מהודק ומעוצב, עם תוכן ומסרים מותאמים לקהל היעד, דאגנו לעדויות מלקוחות מרוצים, שדרגנו את הנראות של הפייסבוק והאינסטגרם ויצאנו לדרך. 

הצלחנו לחתוך את העלות המשוערת בחצי! ולהביא כ-30% יותר לידים מההערכה הראשונית שהלקוח ביקש.
בנוסף קיבלנו את המשפט הכי משמח שכל מי שעוסק בקידום ממומן אוהב לשמוע "מתאמת הפגישות אומרת שהטלפון לא מפסיק לצלצל"

 

חשוב שתדעו, לעיתים דווקא להקים קמפיין לבד, יכול לבזבז לכם תקציב ולהביא אתכם לכדי ייאוש וגם למחשבה המוטעית שקמפיין ממומן אינו עובד.
ולכן אם אתם מעוניינים בקמפיין שיניב לידים ואתם תהיו מרוכזים בשיחות המכירה, שקלו עבודה עם אנשי מקצוע.

לסיכום קידום ממומן הוא דרך מעולה לשווק את העסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות. 

מעוניינים לגדול בשנת 2023? אנחנו בשגב מדיה נשמח לעזור

שנת 2023 זאת שנת הפריצה שלך מלא.י פרטים ונחזור אליך

מאמרים נוספים