בת אל שגב: "את משרד יחסי הציבור שגב מדיה הקמתי מתוך אהבה לתחום האקולוגי הירוק ולאחר מספר שנים של ניסיון מקצועי בהם עסקתי בדברור וקידום גופים, ועסקים שמקדמים את האג'נדה הירוקה. גיבשתי לי כמטרה בראש ובראשונה לתת מענה לעסקים המתמחים באיכות הסביבה ובמוצרים ידידותיים לסביבה".

ירוק היום זאת לא מילה גסה, אלא בדיוק להפך- חלה מהפכה בדפוסי החשיבה בציבור הרחב: ישנו מיקוד ירוק בתחום החינוך – קמו בתי ספר שמחנכים את תלמידיהם על חשיבות השמירה על הכדור, מחזור ושימוש מחדש. קמו חברות העוסקות באנרגיה ירוקה, בניה ירוקה, עסקים שמציעים מוצרים ידידותיים לסביבה, יזמות עסקית ירוקה שמפתחת פתרונות אקולוגים שיציעו חלופה לפתרונות מזהמים ועוד'.

ירוק בתקשורתאמצעי התקשורת השונים החלו להעסיק עם השנים כתבים שהתמחות הסיקור שלהם היא איכות הסביבה וירוק. כיום בכל גוף תקשורת בישראל יש כתב שמסקר את התחום. גם אתרי האינטרנט הבינו את החשיבות והערך מוסף בהקמת ערוצים ירוקים והיום ניתן לראות ערוצים ירוקים בNRG, Ynet. רדיו 99 הפך להיות רדיו שחרט על דגלו את האג'נדה הירוקה ונקרא כיום אקו99. ערוצי טלוויזיה בניהם Yes דוקו וערוץ 8 מקדמים סרטים דוקומנטריים ירוקים. קמו בלוגרים שמנהלים כיום בלוגים המתמקדים באקולוגיה חיונית בתחומי החיים השונים.

ירוק במדיה החברתית גופים ירוקים המקדמים אג'נדה ירוקה משתמשים במדיה החברתית כדי ליצור שיח עם הקהל הרחב, להניע לפעולה ולגייס תומכים ותרומות. חלק מהמאבקים הגדולים שהתנהלו לאחרונה גייסו תומכים רבים במדיה החברתית.