שיווק בדיגיטל הוא מונח המתייחס לרשתות החברתיות ואמצעי התקשורת הדיגיטליים שהושקו בעולם מאז המצאת המחשב האישי, הטלפון הסלולארי, וכמובן למה שמחבר בין כל אלו – האינטרנט.
המדיה החברתית (Social Media)- שינתה את האופן שבו העולם צורך ומחליף מידע ואת הדרך שבה אנשים מקבלים החלטות גדולות כקטנות בחיי היומיום שלהם.
אנו עדים לכך שבשנים האחרונות מפרסמים מגדילים את תקציב הפרסום שהם מפנים לפרסום בסושיאל מדיה על חשבון המדיות המסורתיות ובעיקר עיתונות מודפסת וטלוויזיה.
משבר הקורונה – הביא אף להתעצמות המסחר המקוון.
עסקים קטנים רבים שעד כה נמנעו מלהיכנס לזירה הדיגיטלית, נאלצו לעשות זאת בשל המצב, רבים גם כיום עם פתיחת המשק ממשיכים לנהל את אתרי המסחר המקוון ומתייחסים אליהם ובצדק כמו לזרוע שיווק ומכירה בעלת משקל ובצדק.
איפה כדאי להיות?
בישראל חברת מטא (לשעבר פייסבוק) על שלל הרשתות החברתיות שרכשה הם שחקניות מאוד משמעותיות: החל מפייסבוק, אינסטגרם ועד לוואצאפ שבשנה האחרונה השיקה גם אפליקציה לעסקים -וואצאפ ביזנס.
גם הטיקטוק היא רשת חברתית שהלכה וצברה פופלאריות רבה בעיקר בקרב בני נוער וצעירים אבל ממש לא רק.
הטוויטר בישראל הוא זירה בה נמצאים בעיקר אנשי תעשיית התקשורת והבידור, פוליטיקאים, כתבים ומובילי דעת קהל.
בלינקאדין – רשת חברתית עסקית נמצאים גם שכירים המחפשים עבודה, בעלי עסקים, פרילנסרים, מנכ"לי חברות וכו'…
הרשת מתנהלת באוריינטציה עסקית בלבד.
הבחירה באיזה מדיות לפעול תלויה בעיקר בקהל היעד ובמטרה, אך לא רק.
תוכנית עבודה אסטרטגית שבנויה היטב תכלול תמהיל שיווקי נכון במספר רשתות חברתיות.
מי זקוק לשירותי מדיה חברתית?
כל עסק, חברה, ארגון ואפילו עמותות ללא מטרות רווח לכולם יש מקום לגייס לקוחות/תרומות/עובדים ועוד'.
אנו יודעים לאתר את הלקוחות שלכם ברחבי הרשת, באמצעות תוכנית תוכן מדויקת, קמפיין פרסום שמייצר לידים שבסופו של דבר מסייע בהגדלת שורת הרווח.
מדוע חשוב לעבוד עם חברה המתמחה בסושיאל מדיה?
מהסיבה הפשוטה כשם שאתם מקצועיים בתחומם, כך אתם רוצים שהתדמית שתשתקף ברשתות החברתיות תהיה בהלימה לרמה המקצועית של החברה שלכם.
ניהול לא מקצועי של רשתות חברתיות עלול ליצור מצב שבו אין הלימה בין הרמה המקצועית של השירות והמוצרים אותם מוכרים.
ניהול לא מקצועי לא ימצה את היכולות של השיווק בדיגיטל ויכול אף ליצור נזק תדמיתי וחמור יותר לחברה.