052-3432476batel@segev-media.co.il
FacebookTwitterPinterestLinkedinGoogle+
 
שגב מדיהשגב מדיה
שגב מדיה
משרד יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל בשפלה
  • שגב מדיה
  • מבין לקוחותינו
  • שירותים
    • ניטור שיחות ברשת
    • תוכנית ליווי אישית להצלחה
    • יחסי ציבור
    • מיתוג וקריאטיב
    • דוברות
    • שיווק בדיגיטל ומדיה חברתית
  • אודות
  • המלצות
  • מאמרים
  • בלוג
  • לקוחותינו מופיעים בתקשורת
  • צור קשר
  • שגב מדיה
  • מבין לקוחותינו
  • שירותים
    • ניטור שיחות ברשת
    • תוכנית ליווי אישית להצלחה
    • יחסי ציבור
    • מיתוג וקריאטיב
    • דוברות
    • שיווק בדיגיטל ומדיה חברתית
  • אודות
  • המלצות
  • מאמרים
  • בלוג
  • לקוחותינו מופיעים בתקשורת
  • צור קשר

טיפים מנצחים לניהול חשבון עסקי באינסטגרם:

אינסטגרם – לעדכן, לתייג, לפרסם ולהניע לפעולה
האינסטגרם היא פלטפורמה חשובה ביותר לעסקים שרוצים לקדם את עצמם ולהגיע לקהלי יעד חדשים. היא אמנם מתנהלת עצמאית אך שייכת לפייסבוק, ובזכות קשר זה מהווה אפיק שיווק חשוב מתמיד. לניהול העמוד העסקי באינסטגרם יתרונות רבים – זוהי דרך טובה להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת ולחשוף צדדים נוספים בתדמית המותג.
ליקטנו בשבילכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לנהל חשבון עסקי מוצלח באינסטגרם:
1. הגדרת פרופיל באינסטגרם
חשוב להשקיע בבנייה נכונה של הפרופיל שלכם. יש לפתוח את החשבון תחת שם הדף העסקי/המותג ולהוסיף תמונת פרופיל רלוונטית או את הלוגו ולחבר את החשבון לעמוד העסקי בפייסבוק. מעבר לזה כל תוספת של מידע או תיאור שיווקי גם הוא יועיל, במיוחד אם הוא כזה שיעזור לעוקבים להבין מה השירותים או המוצרים שאתם מציעים.
2. הבלוג העסקי של אינסטגרם
מותגים רבים עושים שימוש באינסטגרם לקידום עסקיהם. בבלוג של אינסטגרם יתעדכנו באופן שוטף חדשות מהחברה, תיאורי מקרה, טיפים ודוגמאות להתנהלות של חשבונות שונים. שווה לקרוא ולהתעדכן.

ללא שם
3. תתמידו בשיקוף עשייה
הרשתות החברתיות מתעדכנות כיום בקצב מהיר. כדי להישאר תמיד בתודעה יש לדאוג לייצר נוכחות קבועה ברשת. עסק חי ודינמי שמתחדש כל הזמן ייצר עדכונים שוטפים על בסיס קבוע.

15895300_10154898249208288_3612423331611958014_n
4. שלבו בין תמונות עסקיות לתמונות "כיפיות"
הייחוד של האינסטגרם הוא הדגש הויזואלי. השימוש בתמונות מאפשר לכם לספר סיפור ולייצר נרטיב מסוים המשקף את תפיסת עולמכם ולכן חשוב לדעת מה להעלות. כדאי ורצוי להעלות לא רק תמונות בעלות תוכן שיווקי כגון מבצעי קידום מכירות, הטבות מוצרים וכד' אלא גם תמונות כלליות "מהנות" יותר ומעוררות השראה שיש בהן ערך מוסף, תמונות שמשדרות תחושה של מותג ייחודי וכיפי, שעושה חשק להכיר אותו מקרוב.
בתמונה: תמונה מתוך האינסטגרם של הדוגמנית נטלי דדון.

15875657_352100148510128_1231789177314476032_n
5. בססו את קהל העוקבים שלכם
השיגו וטפחו כמה שיותר עוקבים. ככל שיהיו לחשבון יותר עוקבים הוא יהיה יותר יעיל. לשם כך ניתן לבצע כמה פעולות;
א. שימוש בהאשטאג (#)
תיוג\תגיות מאפשרות לאנשים לבצע חיפוש תוכן לפי מילות מפתח. לכל תמונה שמעלים לאינסטגרם ניתן לצרף עד 30 נושאי תיוגים. זוהי דרך פשוטה ויעילה להשיג חשיפה לקהל חדש מרחבי הרשת שלא נמנה על עוקביך. מה שצריך לעשות זה להקליד בכיתוב התמונה או בתגובה אליה את הסימן # ולאחריו את הנושא הרלוונטי בעברית\באנגלית, או בכל שפה רלבנטית אחרת. שימוש בהאשטאגס פופולריות ורלבנטיות יעלה את הפוטנציאל לחשיפה.
תמונה מתוך האינסטגרם של הזמרת ביונסה:

5
ב. חיבור חשבון הפייסבוק שלכם לאינסטגרם
חשבון האינסטגרם העסקי שלכם יהיה יעיל יותר ככל שיהיו לו יותר עוקבים שישתפו את התוכן שלכם. לצורך כך ניתן לשתף את התמונות שאתם מעלים ברשתות החברתיות.
ג. הטמעת תמונות או סרטונים מהאינסטגרם בבלוג או באתר החברה – בדומה ליוטיוב ניתן בלחיצת כפתור לשתף תמונות או סרטונים שאתם מעלים לפרופיל שלכם בכל דף אינטרנט שתבחרו. פעולה זו תגדיל את החשיפה לחשבון שלכם.

בתמונה: אתר האינטרנט של מותג האופנה פראדה

p
6. לא הכמות אלא האיכות
בסינכרון עם פייסבוק וטוויטר, כדאי להיזהר מלהעמיס ולהלאות את העוקבים בתוכן. תדירות ההעלאה היא חשובה עם זאת אין צורך לפרסם תמונה בכל יום. השתדלו להקפיד להעלות תוכן אמיתי ואיכותי, כזה שיוכל להיות מזוהה עם המותג שלכם. הכינו תוכנית עבודה ובה פירוט לוח זמנים לפרסום. באמצעות מעקב תוכלו לדעת מתי בדיוק יש להעלות תמונה חדשה לחשבון.

7. יצירת מבצעים מקדמי מכירות ייחודיות לעוקבים שלך
דרך נוספת לתחזק קהל עוקבים היא לשלב פעילויות דרך החשבון העסקי. למשל ניתן לייצר תחרויות צילומים או להציע הטבות בלעדיות לעוקבי האינסטגרם. כך תבנו בסיס נאמן של עוקבים.

8. הנעה לפעולה
פרסמת מוצר חדש או יצאת במבצע קידום מכירות? אל תשכח לצרף את כל המידע הפרקטי
חשוב לספר לעוקבים באינסטגרם, מה כתובת החנות, מהן שעות הפתיחה או הפרטים ליצירת קשר במידת הצורך.

שתפו את המאמר
FacebookTwitterGoogle+PinterestLinkedIn
מאמרים נוספים:
היתרונות שבמעבר לוואצאפ עסקי – לעצמאים ולבעלי עסקים
יולי 16, 2020
פייסבוק מתחרה בזום – פיצ'ר חדש: חדר פרטי בשידור וידאו
יוני 16, 2020
אינדקס עסקים – גדרה
מרץ 30, 2020
ניטור שיחות ברשת
פברואר 4, 2019
10 כללים שיעזרו לכם לנהל נכון את השיווק בפייסבוק
אוקטובר 1, 2017
לא מבינים את מנהלי השיווק הדיגיטלי שלכם? קבלו את התרגומון
ספטמבר 24, 2017
לקבלת הצעת מחיר צרו קשר

שם מלא

כתובת מייל

מספר טלפון

פרט/י קצת על העסק שלך ועל השירות שבו את/ה מתעניין/ת

לקוחות מספרים:
  • ממליצה בחום למי שרוצה לקחת את העסק שלו כמה צעדים גדולים קדימה! בת אל מקצועית ותקתקנית באופן יוצא מן הכלל…

    אודליה גמרי
  • בת אל נתנה לי המון ערך, הכוונה וכלים חשובים מאוד לפיתוח וקידום העסק שלי באמצעות הדרכה ברמה מקצועית ביותר…

    גיא חן
  • בת אל אלופה! מלאת אנרגיה והתלהבות מדבקת שאפשרה לי לקדם המון רעיונות בזמן קצר. זרקה אותי למים העמוקים ולימדה אותי לשחות בהם…

    אביגיל בן עמי
  • בת אל היא מתנה לחיים ובעיקר לעסק שלך. היכולת שלה לזהות את היכולות, החוזקות והצרכים שלי, הביאו לתוצאות מידיות ולתחושת ביטחון ואמונה בדרך

    נופר לנדסמן
  • בת אל קשובה, סבלנית, מלאת ידע ופילפל. עזרה לי צאת מהקופסה, והביאה אותי לתוצאות.
    אני ממליצה בחום!!!

    גלית לנדמן נטורפתית
  • לבת אל עין חדה שנינות ויצירתיות. רעיונות מפה עד מחר שמותאמים במיוחד בשבילי.
    המשרד גם עובד עם אנשי מקצוע חיצונים ורק מעולים ומייצר לך קשרים עסקיים מצויינים. הדחיפה קדימה שקיבלתי בעסק מאז שהתחלתי לעבוד עם המשרד מדהימה!
    ניהול קמפיינים, תכנים במדיה ואסטרטגיה שיווקית ממוקדת. ממליצה בחום!

    ריקי זהבי – צלמת אדריכלות
שגב מדיה
© כל הזכויות שמורות לשגב מדיה.