בכל שבוע נעלה כאן טיפ שיכול לתרום לאלה העוסקים בשיווק ברשתות חברתיות עבור העסק שלהם באופן עצמאי.
חוק מספר אחד בניהול מדיה חברתית : בשום פנים ואופן אל תמחקו פידבק שהעלה גולש, הקשיבו לו ולמדו למנף את תלונתו.
אם מישהו נתן לכם עצה/הערה/הארה – תגיבו על הקיר. בין אם מדובר בפידבק- חיובי או שלילי. אם מדובר במשהו ענייני, ללא גסויות אין סיבה למחוק. אלא להיפך זה יוצר אנטיגוניזם. המדיה החברתית היא מקום בו המותג/העסק יכול וצריך להקשיב לגולשים! מדיניות צנזורה לגולש איננה מתאימה במדיה החברתית, גולשים מעריכים הרבה יותר חברות שמגיבות ונותנות מענה לתגובות שליליות מאשר חברות שמוחקות תגובות.
הוסיפו תוכן בתדירות קבועה: אם החלטתם כי אתם מפרסמים פעמים בשבוע תוכן, עשו זאת באופן קבוע. כך תרגילו את הגולשים לצפות לקבל מכם תוכן בעל ערך מוסף עבורם. תוכן יכול להיות מאמר קצר, תמונה מייצגת המספרת סיפור, סרטון וידאו, קישור ללינק רלוונטי לעסק שלכם עם כמה מילים ועוד'
ספרו לאנשים מה אתם עושים
שמתי לב לאחרונה שהרבה בעלי עסקים או עצמאים לא טורחים לכתוב מי הם בפרופיל האישי.
אם את/ה בעל/ת עסק ומנהל/ת גם פרופיל אישקי וגם דף עסקי.
אל תצא/י מנקודת הנחה שכולם יודעים במה את/ה עוסק/ת.
שב/י ומלא/י את האינפורמציה, מי את/ה ומה את/ה עושה, קשר/י בין הפרופיל האישי לדף האוהדים העסקי שלך בפייסבוק, הכנס/י קישור לדף הבית, בלוג, ערוץ יוטיוב וכו'
פתחת פרופיל אישי בטעות עבור העסק – פשוט מאוד המירו את פרופיל הפייסבוק האישי לעמוד מקצועי:
על פי התקנון של פייסבוק, השימוש בפרופיל הוא לצרכים אישיים. כידוע (או שלא) פייסבוק סוגרת את הפרופילים לעסקים שעושים שימוש שלא על פי התקנון שלהם. קרי שימוש עסקי בפרופיל אישי. מהיום אפשר להעביר את כל החברים בהמרה לדף אוהדים.חשוב לדעת- חוץ מהחברים, כל שאר התכנים והתמונות לא יעברו איתכם.
על פי התקנון של פייסבוק, השימוש בפרופיל הוא לצרכים אישיים. כידוע (או שלא) פייסבוק סוגרת את הפרופילים לעסקים שעושים שימוש שלא על פי התקנון שלהם. קרי שימוש עסקי בפרופיל אישי. מהיום אפשר להעביר את כל החברים בהמרה לדף אוהדים.חשוב לדעת- חוץ מהחברים, כל שאר התכנים והתמונות לא יעברו איתכם.
סגרו לכם את הפרופיל? כי פעלתם עסקית מפרופיל אישי, יש מוצא – כתבו לפייסבוק שברצונכם להמיר את הפרופיל לדףופייסבוק יאפשרו לכם לפתוח את הפרופיל כדי להמירו לדף אוהדים.פייסבוק באים לקראת המשתמשים ומאפשרים להכנס אל דף האוהדים יחד עם המייל והסיסמא המקורית איתה נרשמתם.
פתחתם עמוד אוהדים חדש בפייסבוק – מזל טוב !
שנו את שם המתחם בדף האוהדים שלכם בפייסבוק
לאחרונה נתקלתי בדפי אוהדים רבים בפייסבוק עם כתובת url (שורת הכתובת שאתם כותבים למעלה, נקראת שם מתחם בעברית) ארוכה כאורך הגלות ולא נושאת את שם העסק/שירות שהעסקים נותנים.אני ממליצה לכל עסק לשנות את שם המתחם, כך שיישא את שם העסק או את אופי השירות אותו את/ה מעניקים. שימו לב דף שיש בו כבר למעלה מ-100 אוהדים לא יוכל לשנות את שם המתחם. כך שאם זה עתה פתחם דף, אל תחכו שיהיו לכם 100 אוהדים, אלא שנו את שם הדף עוד היום. אם רק עברתם קצת יותר מ-100 אוהדים, אני ממליצה למחוק אוהדים כדי לשנות את כתובת הדף.
לחצו כאן בכדי להגיע אל הלינק לשינוי שם המתחם
שימו לב שאתם עומדים על הדף אוהדים שלכם ולא על הפרופיל האישי, אחרת השינוי יחול על הפרופיל ולא על הדף כפי שרוצים.
זכרו תמיד! שום דבר לא ברור מאליו – כאשר אתם מעלים תמונות, או סרטונים, תמיד תצאו מנקודת הנחה שהגולשים לא יודעים כלום על העסק שלכם ולכן יש צורך לספר את הסיפור מאחורי התמונה, כדי ליצור הזדהות, הבנה, לעורר סימפטיה וכו'. כל זאת תוך שימוש במילות מפתח מתאימות הקשורות למהות העסק